Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

sobota, 20 października 2012

Drewniane , okrągłe pudełko - print room - stare francuskie napisy .


Bardzo lubię te stare francuskie napisy - są przepiękne.
Znalazłam je na jednym z moich ulubionych blogów 
I tak powstała  kolejna praca w bieli i czerni.
Wieczko pomalowałam białą farbą akrylową , przeniosłam transferem napis , 
polakierowałam 
błyszczącym lakierem bezbarwnym.
Dodałam tasiemkę i kokardki.
Dół pudełka pomalowałam w kolorach bieli i czerni , 
przeniosłam za pomocą transferu ornamenty.
Domalowałam imitację koronki.
Łączenia ornamentów ozdobione są malutkimi kwiatuszkami 
z jabloneksu.
Całość polakierowałam.
I już w pudełku można przechowywać swoje kosztowności :)


















6 komentarzy:

athA pisze...

Piękna praca, oglądałam Pani pozostałe prace. Jestem pod wielkim wrażeniem:-)

Basia Zernek pisze...

Dziękuję ślicznie :)

Asia pisze...

Pięknie i dziękuję za linka, dopiero zaczynam przygodę z decupage, ale Tobie chyba nigdy nie dorównam

Yvonne pisze...

witam,
Piekne efekty! bardzo pomyslowe!
czy jest na Pani stronie instrukcja jak Pani transferuje napisy, bo jakos nie umiem znalezc?

Basia Zernek pisze...

Witam ,
dziękuję ślicznie za opinię :)
Nie umieszczam instrukcji - może kiedyś ...
Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

cudne i bardzo inspirujace

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.