Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

piątek, 2 listopada 2012

Biała walizka - lawenda i łazienki - Decoupage

Kuferek i pudełko  "łazienkowe " zapoczątkowały serię ... :)
Walizka została ozdobiona zgodnie z życzeniem mojej fantastycznej klientki
w tych samych motywach : biel , lawenda i łazienki vintage.
Dodałam perłowe reliefy , niektóre zdjęcia postarzyłam spękaniami , 
środek walizki wykleiłam białym papierem w srebrne wzory.
Zdjęcia walizki były robione gdy jeszcze nie była gotowa.
Przed wysłaniem pomalowałam dokładnie zapięcia 
a do uchwytu dowiązałam kokardki z atłasowej tasiemki.
Szkoda ,że nie zrobiłam fotek ...;(
I tak powstała kolejna walizka na "skarby" ....


Miłego dnia życzę :)
Pozdrawiam serdecznie , Basia.


















6 komentarzy:

Ti-Tinka pisze...

bardzo klimatyczna walizka ;)
Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ;)

Basia Zernek pisze...

Cieszę się , że się podoba , pozdrawiam :)

Unknown pisze...

Niesamowicie oryginalnie prezentuje sie Twoja walizka:)

Basia Zernek pisze...

Dziękuję ślicznie , pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

szukam inspiracji bo walizka czeka i chyba znalazłam dziękuję Maria

Basia Zernek pisze...

Świetnie , bardzo się cieszę :) Proszę się potem pochwalić efektami , pozdrawiam :)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.