Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

niedziela, 27 stycznia 2013

Szkatułka na biżuterię - biel , róże , starofrancuskie napisy - Decoupage

Mój dobry znajomy poprosił mnie ostatnio 
o ozdobienie szkatułki na biżuterię.
Post powinien mieć tytuł :Szkatułka dla Rzeczka ;)
Zażyczył sobie aby była koloru białego 
z różowymi kwiatami i francuskimi napisami.
Szkatułka ma być prezentem dla jego mamy 
z okazji urodzin.

Na szczęście miałam odpowiednią szkatułkę,
która od dłuższego czasu stała sobie 
i czekała na ozdobienie...:)

Przed zdobieniem wyglądała tak :



Pomalowałam ją białym akrylem..
Wybrałam odpowiednie napisy a kwiaty 
to oczywiście moje ulubione róże.
Napisy i róże przeniosłam za pomocą transferu.



Polakierowałam werniksem szklącym 
( wspomniałam o nim w innym poście )
Dodałam reliefy , atłasową i szyfonową wstążeczkę.





Tył 


Bok 


i Przód szkatułki 



 Tak szkatułka prezentuje się w pełnej krasie.
Mam taką cichą nadzieję , że obdarowana 
osoba będzie zadowolona z prezentu.

Pozdrawiam serdecznie , Basia.


2 komentarze:

Alaksa pisze...

Ekstra, super. Bardzo mi się podoba.

Magnolia 57 pisze...

Miła Basiu !!!

Skrzyneczka bardzo mi się podoba,jak zresztą i inne Twoje prace. Masz w rączkach prwdziwy talent, rozwijaj go i pokazuj swoje piękności aby było czym oczy cieszyć, pozdrawiam cieplutko, Magnolia57

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.