Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

czwartek, 26 września 2013

Nowe życie umywalki - morskie klimaty - Decoupage.


Niedawno szukałam czegoś w łazience.
A dokładniej w koszykach które stoją na półkach.
Niestety na jednej z półek z brzegu ktoś ustawił 
flakonik perfum.... Trąciłam niechcący flakonik 
i spadł roztrzaskując po drodze fragment umywalki.
Wyglądała po prostu ślicznie ...a moje ciśnienie sięgnęło zenitu ...
Wybrałam się na zakupy do marketu budowlanego ,
 ale niestety tego modelu nie mieli w ofercie.
Wróciłam do domu i po dłuższym namyśle stwierdziłam - naprawię to!
Przykleiłam moją układankę z kawałków 
połamanej ceramiki.
Wyrównałam powierzchnię 
Taki ze mnie pomysłowy "Dobromir " :)
Po wyschnięciu pomalowałam farba akrylową 
i ozdobiłam motywami morskimi - 
muszelki , koło sterowe.
Domalowałam cienie , piasek oraz drobne kamyczki.
Powierzchnię zabezpieczyłam lakierem .
Tym oto sposobem zaoszczędziłam znaczną sumę pieniędzy
i zyskałam niepowtarzalną umywalkę :)

Mam nadzieje , że i Wam się podoba.
Pozdrawiam serdecznie Basia.










6 komentarzy:

Renata pisze...

Rewelacja, przepiękny efekt! Pozdrawiam

Basia Zernek pisze...

Dziękuję ślicznie - cieszę się , że Ci się podoba :)
Pozdrawiam :)

Anna pisze...

Witam:) Bardzo ladne sa Twoje prace!Pozdrawiam:)

Basia Zernek pisze...

Dziękuję i zapraszam częściej :)

Anonimowy pisze...

szczękę zbieram z klawiatury...
efekt po prostu genialny
A czy mogłabym podpytać o lakier jakim Pani zabezpieczyła umywalkę?

Basia Zernek pisze...

Przepraszam , że odpowiadam dopiero teraz. Werniks szklący Maimeri 746
Pozdrawiam :)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.