Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

niedziela, 29 września 2013

Podkładki korkowe pod talerze - Audrey Hepburn - Decoupage


Śniadanie u Tiffany’ego 

Księżycowa rzeko,
Szersza niż mila,
Przekroczę cię kiedyś ze stylem.
Stary twórco marzeń,
Ty łamaczu serc.
Gdziekolwiek zmierzasz
podążam za tobą.

Autor: Johnny Mercer


Kolejne podkładki w stylu - stare gwiazdy srebrnego ekranu.
Po Marilyn Monroe przyszła kolej na Audrey Hepburn.
Wizerunek aktorki pochodzi z filmu " Śniadanie u Tiffany'ego"
Wstyd przyznać , ale tak się złożyło , że jakoś nie miałam 
okazji a jestem wielbicielka kina , zobaczyć tego filmu.
Poprawię się niebawem :) 
A tymczasem postanowiłam wykorzystać 
wizerunek tej pięknej kobiety na moich podkładkach.
Do ozdobienia wykorzystałam wydruk , serwetki 
domalowałam też ornamenty za pomocą szablonu.
Całość oczywiście zabezpieczyłam lakierem bezbarwnym.
I tak podkładki mogą ozdabiać stół niekoniecznie przy śniadaniu 
i niekoniecznie u Tiffany'ego ;)

Mam nadzieję , ze Wam się podobają.
Pozdrawiam serdecznie , Basia.











7 komentarzy:

EwaJ pisze...

Wspaniały pomysł, wyglądają ślicznie. Pozdrawiam.

laleczkowo to i owo pisze...

elegancki komplet :-) zapraszam na http://upominek.blogspot.com/2013/09/wymianka-halloween.html

Decoupage made by Julia pisze...

Przesliczne te twoje prace.U mnie czeka na ciebie nominacja:))))Zapraszam http://juliadecoupage.blogspot.co.uk/

Unknown pisze...

Super Ci wyszły. =)

Basia Zernek pisze...

Dziękuję ślicznie za słowa uznania :) Bardzo się cieszę , że podkładki przypadły Wam do gustu , pozdrawiam :)

babajaga05 - decoupage i inne ... pisze...

Podkładki piękne,

Basia Zernek pisze...

Dziękuję baaardzo :)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.