Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

środa, 18 grudnia 2013

Halo , to ja ! pędzę do ciebie światłowodem ... ;) Telefon retro - Decoupage.

Dostałam w spadku po dziadku ... nieeee - żartowałam :)
Ale faktycznie dostałam w  "prezencie " stary telefon.
Leżał sobie dość długo w kącie.
Odkładałam go ciągle na później.
Wiecznie a to malowanie kuchni a to jakaś walizka 
ewentualnie inna praca.
Wreszcie padło na telefon.
Akurat przeczytałam na jakimś blogu  (nie bardzo teraz pamiętam gdzie ) 
ale jak tylko sobie przypomnę wstawię Wam link :)
o farbowaniu kartek bądź innych papierów za pomocą kawy i herbaty.
Postanowiłam spróbować.
Znalazłam starą francuską dyżurną książkę którą nie raz wyklejam 
np.wnętrze walizki i ochoczo zabrałam  się do pracy.
Niektóre kartki podczas suszenia trochę za bardzo mi się przypiekły...
ale nie zraziłam się tym zbytnio.
Okleiłam potem tymi kartkami cały , no może prawie cały telefon.
Wyglądał całkiem fajnie lecz brakowało mu co nieco.
Z szuflady z moimi papierami do decu wybrałam 
taki trochę retro.
Stare listy , fotografie i różyczki.
Żałowałam , że pozbyłam się kiedyś 
 starych książek telefonicznych.
Przydały by się jak znalazł ;)
No cóż...
Mimo wszystko zaczął wyglądać lepiej.
Papieru nie miałam zbyt dużo więc 
dodałam z innego jeszcze kilka elementów 
tak aby pasowały kolorystycznie oraz tematycznie.
Spodnią część słuchawek pomalowałam dla kontrastu
brązowym akrylem.
Całość oczywiście lakierem bezbarwnym.
Wokół tarczy oraz brzegi słuchawek okleiłam atłasowym 
sznureczkiem.
I gotowe :)
Telefon nawet działa.
Można dzięki niemu rozmawiać pod warunkiem , 
jeśli komuś nie przeszkadzają trzaski 
w słuchawce ... ;)

Zapraszam do galerii.
Pozdrawiam serdecznie , Basia.












7 komentarzy:

Aro pisze...

Fenomenalny ten telefon :) wyszedł Ci przepięknie :)

Basia Zernek pisze...

Dziękuję za odwiedziny i za tak miłą opinię :)
Pozdrawiam.

babajaga05 - decoupage i inne ... pisze...

Rewelacja! Jest piękny!

Basia Zernek pisze...

Cieszę się , że Ci się podoba - dziękuję :)

Unknown pisze...

Piękny i tyle :)

Karolina pisze...

cudo!!!!!!!!!!!

Basia Zernek pisze...

Dziękuję bardzo dziewczyny :)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.