Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

środa, 11 grudnia 2013

Romantyczny kuferek angielskie napisy i różowe róże - Decoupage.

Uchował się w zakamarkach mojego kredensu...
Kuferek na przybory kosmetyczne i inne  "przydasie " upiększające 
- w kolorze ciemnego granatu.
Na wieczku ktoś nalepił jakieś reklamowe nalepki...
Musiałam się ich pozbyć niestety z częścią powierzchni wieczka.

Before 


Skontaktowała się ze mną przesympatyczna osoba.
Zamówiła kilka  "drobiazgów "... ;)
Między innymi ten kuferek 

niestety "powędrował " w świat.
Na szczęście w zanadrzu miałam jeszcze ten.
Pani Halina poprosiła aby był bardzo podobny 
do poprzednika z tym , że napisy miały być angielskie.
Nie mogłam zbytnio znaleźć odpowiednich grafik.
W internecie królują francuskie.
Zajrzałam do 
Wybrałam ramkę która najbardziej mi opowiadała ,
 a napis dorobiłam w programie graficznym ( znalazłam go gdzieś w necie ) .
Według mnie pasuje idealnie.
Górę kuferka ozdobiłam transferem ramki.
Musiała być duża aby zakryć ubytki po naklejkach.
Dodałam też róże i białe reliefy.
Brzegi wieczka od wewnętrznej strony wydawały się 
takie smutne.
Okleiłam  "falbanką " tasiemką atłasową .
Od razu wydaje się taki bardziej romantyczny a i dodało mu to uroku.
Zapięcia za radą dziewczyn z forum podmalowałam srebrna pozłotą.
Teraz o wiele bardziej pasują do całości.

Zresztą oceńcie sami :)
Zapraszam do galerii i życzę miłego dnia.

Pozdrawiam , Basia.

After






Zapięcia już po poprawkach.











9 komentarzy:

galeria-inspiracji-magdy pisze...

o rany ale podoba mi się cała kompozycja pracy :) jak te rameczki bosko wyglądają! śliczny kuferek!!
Jakby reliefy były kremowe była by dla mnie wręcz idealna :)

Basia Zernek pisze...

Cieszę się bardzo , bardzo :)
Kurcze nie pomyślałam a mam perłową konturówkę.Niestety tak musi zostać bo kuferek jutro będzie wysyłany do nowej właścicielki.Pomyślę następnym razem.
Pozdrawiam serdecznie :)

Та, которая... pisze...

Шикарная вещица! Знаю, как тяжело работать с искусственной кожей! Вы справились великолепно!

Basia Zernek pisze...

Большое спасибо, с уважением :)

babajaga05 - decoupage i inne ... pisze...

Pięknie go ozdobiłaś!!!

Sowiarnia pisze...

Wielkie WOW, spektakularna przemiana! Musiało to kosztować sporo pracy, ale efekt końcowy jest powalający :)

Basia Zernek pisze...

Dziękuję :) To fakt troszkę pracy mnie to kosztowało.Ale to nic - bardzo to lubię.Muszę mu zrobić jeszcze jedną sesję.Za radą dziewczyn z forum : Kraina Czarów , zapięcia mają teraz kolor srebrny.Lepiej się komponują z całością.
Pozdrawiam :)

pestQa pisze...

To to cudeńko widziałam na Twoim stole roboczym w "naszych kącikach" na forum. Jesteś czarodziejką, że z takiego kopciuszka potrafisz stworzyć księżniczkę ;D
Świetna praca. Jestem pod wrażeniem.

Basia Zernek pisze...

Świetnie to ujęłaś - kopciuszek :) No za śliczny to on wcześniej nie był ...Jeśli ja jestem czarodziejką to Ty mistrzynią czarów , pozdrawiam :)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.