Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

piątek, 27 lutego 2015

Walizka w szarościach - dziewczynki w stylu retro , bukieciki fiołków i stare grafiki - Decoupage.

Witajcie :)
Kolejna zdobyczna kartonowa walizka zyskała nowy image.
Ubrałam ją w szarości i wymyśliłam sobie , że będzie w moich ulubionych klimatach retro.
Wymyśleć to jedno a zrealizować to już inna para kaloszy.
Trzeba było zanurzyć sie w szafce z papierami i wybrać jakiś najbardziej odpowiedni ... 
Kiedyś tam kupiłam serwetkę ryżową z przewagą motywów Wielkanocnych.
Leżała sobie dość długo i doczekała się wreszcie weny.Z serwetki wybrałam tylko postacie dziewczynek i bukieciki fiołków.Jakoś Wielkanocne zajączki i pisanki nieszczególnie pasowały mi do walizki  ;) 
Pozostało jeszcze dobrać odpowiednie grafiki.Padło na starofrancuskie.
Walizka miała być od początku ozdobiona minimalistycznie ale nie byłabym sobą gdybym nie dodała choć kilku reliefów.
Boki pozostawiłam więc bez zdobień.Środka też nie ruszałam ponieważ jest zachowany w niezłym stanie.

Zapraszam do galerii i życzę miłego wieczorku ;) 
Pozdrawiam serdecznie , Basia.














4 komentarze:

Hexe pisze...

wyjątkowy, bardzo ładny

Anonimowy pisze...

Piękne są te walizy. Bardzo mnie zainspirowały. Mam takie stare rodzinne walizy 2 jeszcze za czasów moich rodziców i PRL-u.


ana a

varia pisze...

No i jak tu się nie zachwycać Twoimi walizkami!!!! Kolejna piękna !

Basia Zernek pisze...

Dziękuję pięknie za Wasze miłe słowa - pozdrawiam :)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.