Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

sobota, 13 czerwca 2015

Herbaciarka w odcieniu różu , dzbanki , filiżanka i mosiężna łyżeczka - Decoupage.

Witajcie :)
Ostatnio moją pracownię opanowała tematyka ślubna.
Myślę,że większość lata upłynie w tych klimatach ;)
Bardzo się ucieszyłam , że choć na chwilkę mogę odetchnąć i ozdobić coś zupełnie innego.
Pewnie niektórzy z Was pamiętają herbaciarkę z różą i sławetnym uchwytem w formie łyżeczki.
Te osoby , które nie miały okazji jej poznać zapraszam Tutaj
Pewna przemiła osoba zauroczona  wspomnianą wcześniej herbaciarką 
poprosiła o ozdobienie podobnej.
Podobieństwo miało ograniczać się tylko do uchwytu.
Podczas tworzenia otrzymałam wolną rękę i mogłam ją ozdobić według własnego 
pomysłu.
Herbaciarka ma być prezentem dla koneserki herbat więc postanowiłam
 wykorzystać tą informację w moim projecie.
Na wieczku wykorzystałam grafiki dzbanków i filiżanki z odpowiednim motto ;) 
Wewnątrz pojawił się odpowiedni napis zachęcający do wypicia  herbacianego naparu.
Na ściankach próbowałam domalować groszki , ale efekt mnie nie zadowalał.
Zamieniłam je na reliefy.
Lekko pocieniowałam brzegi ,całość  polakierowałam i gotowe.
Dziś przekazałam herbaciarkę "pośredniczce" - była zchwycona efektem.
Jutro otrzyma ją jubilatka oby i jej się spodobał prezent.
Jak myślicie - spodoba się ?

Zapraszam do galerii.
Pozdrawiam ,Basia.













Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.