Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

poniedziałek, 5 października 2015

White terrier Kato na zielonym kobiercu łąki , reliefy i przetarcia.

Witajcie :) 
Niedawno zostałam poproszona o ozdobienie drewnianej szkatułki.
Prośba była bardzo konkretna.Na szkatułce miała pojawić się podobizna pieska , ale nie jakiegoś przypadkowego.
Bohaterem i głównym motywem jest West Highland White Terrier o wdzięcznym imieniu Kato.
Z przesłanych fotek wybrałam trzy.
Bardzo mi się spodobał na soczyście zielonej łące i na tle jeziorka bądź zalewu.
Inne też były bardzo ciekawe.Padło jednak na te :)
Wkomponowałam pieseła , boki przetarłam zielenią i bielą.W narożnikach i na tylnej ściance zgodnie z prośbą pojawiły się reliefy.
Wylakierowałam wieczko , przód oraz środek i gotowe.
Szkatułka powędrowała już do właścicielki.
Mam nadzieje , że się spodoba :) 

Zapraszam do galerii.
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia , Basia :) 












Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.