Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

poniedziałek, 28 grudnia 2015

Drewniana szkatułka w stylu retro - brązy i złocenia - Decoupage.

Witajcie :) 

Czasami zwykłe z pozoru rzeczy można odmienić w nowe za pomocą odrobiny farby i papieru.
Tak było i w przypadku tego pojemnika na cukier.
Dlatego też między innymi bardzo lubię decoupage.
Jakiś czas temu zdobyłam zwykły , prosty , drewniany pojemnik.
Był na nim wygrawerowany napis cukier stąd wiem jakie było jego pierwotne przeznaczenie.
Odrobina szpachli i papieru ściernego skutecznie go zakryła.
Chciałam go ozdobić w moim ulubionym francuskim stylu  wybrałam więc odpowiednie grafiki.
Chwilę myślałam jakie by im dodać tło.
Wpadł mi w ręce pasiasty papier którego kiedyś użyłam do ozdobienia podkładek.
Sprawdził się i na pojemniku.
Kolorki ma idealne.
Po wstępnym ozdobieniu , pocieniowaniu i wylakierowaniu pojemnika stwierdziłam , że czegoś mu jeszcze brakuje.
Wymyśliłam , że mosiężne dodatki w postaci nóżek , narożników i uchwytu dodadzą mu elegancji.
Teraz pojemnik właściwie może służyć do przechowywania małych ciasteczek , innych drobnych słodyczy albo ... biżuterii ;) 

Już  zdążyłam się nim pochwalić na facebooku.Opinie były bardzo pozytywne.
Mam nadzieję , że i ta z moich prac przypadnie Wam do gustu.

Zapraszam do galerii.

Pozdrawiam serdecznie w jednym z ostatnich wpisów tego roku.
Miłego dnia życzę , Basia.














Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.