Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

sobota, 30 kwietnia 2016

Walizka wspomnień - para dzieci herbaciane róże białe reliefy.Decoupage.

Witajcie :) 
Kolejna para stanęła dziś na ślubnym kobiercu.
Wierzę , że będzie to podróż pełna radości , życzliwości i wzajemnego zrozumienia.
A jak podróż to najlepiej z walizką.
Miałam za zadanie ozdobić taką właśnie walizę podróżną na nową drogę życia.
Moja przemiła duszyczka nie miała jakiś konkretnych życzeń co do wyglądu.
Wiedziałam że ma być w stylu retro.
Pomyślałam , podumałam i zabrałam się do malowania .
Padło na czekoladowy brąz.Dobrałam do niego piękne herbaciane róże i parę dzieci w kolorach idealnie pasujących do tła.
Na wieczku umieściłam ramkę z imionami Nowożeńców.
Zdjęcie otoczyłam białymi reliefami aby nie było takie ciemne oraz aby ożywić troszkę ten dość ciemny brąz.
Z tyłu dodałam sentencje w towarzystwie innych róż.
Na bokach walizki również dodałam białe reliefy.
Pomyślałam sobie , że walizka będzie bardziej romantyczna jeśli do rączki dowiążę kokardę z dwu różnych wstążek.Dodałam też ozdobną siateczkę z perełkami i różyczką.
Środek walizki był w dość opłakanym stanie więc wykleiłam go nowym papierem.
Nie mogłam na nim zrobić transferu więc życzenia są w białym brystolowym owalu otoczonym sznureczkiem z kokardką.
Pomyślałam sobie , że przy życzeniach ładnie będzie wyglądać ta sama para dzieciaczków ,  która znajduje się na wieczku.Umieściłam zdjęcie pod ramką.
Teraz walizka jest już gotowa.Na pewno została wręczona i można w niej skrywać różne skarby i pamiątki :) 
Mam nadzieje , że przypadła do gustu.

Zapraszam do galerii.

Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru , Basia.




















1 komentarz:

OdnowionaJa pisze...

Genialna walizka, świetna kolorystyka, urocze zdjęcie i super przesłanie. :) Moim zdaniem praca idealna. <3

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.